Vánoční čtení

V minulém roce jsem opravdu neměla skoro žádný čas na čtení, což mě velmi mrzelo. Rozhodla jsem se proto mezi vánočními svátky vypnout a užít si čtení naplno. Pohodová atmosféra, která u nás přes svátky panovala, jakoby ke čtení přímo vybízela. A protože mi zbývá posledních pár dní, než se budu muset opět ponořit do učení, neboť zkoušky se samy neudělají, rozhodla jsem se některé knížky vypíchout.

Název: Helix
Autor: Marc Elsberg
Počet stran: 408
Nakladatelství: Knihy Omega
Rok vydání: 2019

Helix

Kniha od Marca Elsberga, autora knih Blackout nebo Zero, zabývající se 
genovým inženýrstvím. Za mě celkem povedená, po knize Zero, která pro  mě byla místy vleklá a nudná, příjemné překvapení. Jediný problém, který  jsem zaznamenala, byl ten, že místy byla kniha příliš odborná a měla jsem  potom problém chápat všechny souvislosti. Zajímavá byla propletenost  příběhů několika různých osob. Mé hodnocení: ★★★★☆


Název: Kříďák
Autor: C. J. Tudor
Počet stran: 320
Nakladatelství: Kalibr
Rok vydání: 2018

Kříďák

Thriller spojující hrůzy minulosti se děsy současnosti. Příběh muže, kterému se do běžného života prokreslují události z dětství. V knize se
prolínají dvě linky, jedna zabývající se současnými událostmi, druhá seznamující čtenáře s dětstvím hlavní postavy. Při spojení obou linek  možná přijdeme na to, kdo za všemi těmi hrůzami doopravdy stojí. Pro  mě docela příjemné čtení, nadchlo mě postupné odkrývání stop, dokonce jsem dost dlouho nevěděla, kdo za co opravdu může, což je za mě plus. Mé hodnocení: ★★★★☆


Název: Outsider
Autor: Stephen King
Počet stran: 500
Nakladatelství: Beta Dobrovský
Rok vydání: 2019

Outsider

Relativně nová kniha Stephena Kinga. Předem upozorňuji, že jeho  knihy naprosto zbožňuju, takže můj názor je hodně subjektivní :) Od začátku do konce je kniha neskutečně napínavá. Máte pocit, že víte, jak to bylo, ale nevíte vůbec nic. A už jen samotné očekávání, zda se bude jednat o něco nadpřirozeného (což je děsivé) či za tím bude stát něco existujícího (pro mě ještě děsivější myšlenka), vás nutí číst dál. Měla jsem ji přečtenou během tří dnů. Pro mě naprostá bomba. Mé hodnocení: ★★★★★




Toto jsou tedy tři knihy, které jsem z těch, které jsem mezi svátky přečetla, vybrala. A vřele vám je všechny doporučuji :)


A jaké knihy jste přes svátky četli vy?

Komentáře